شعر هیئت

اشعار آئینی

.

.

 

شبا که گریه می کنم به حال زار خودم

یواش یواش یادم میره گریه به حال خودم

الهی العفو که می گم صدام میره به بالا

گریه که آتیش می گیره دلم میره کربلا

شب جمعه است بی خیال خودمم

خودم اینجا با دلم تو حرمم

من می دونم خدا منو ، به حرمت مادرت

می بخشه تا زار می زنم ،  امشب برای سرت

به جسم پاره پاره ی گل پسرت ، اکبرت

به حنجر بریده از تیر علی اصغرت

شب جمعه است بی خیال خودمم

خودم اینجا با دلم تو حرمم

برا خودم گریه کنم فایده ای نداره

می خواهم که فریاد بزنم برای شیر خواره

به دستای روی زمین به مشک پاره پاره

به اون غریب بی کفن که پیرهنم نداره

بالا بلند بابا گیسو کمند بابا

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی