شعر هیئت

اشعار آئینی

.

.

درسجده ها به جای دعاگریه میکنم

جای تمام نافله ها گریه میکنم

گفتی که "کشته ی عبراتم" حسین جان

زین پس به جای نام شما گریه میکنم!

فرقی نمیکند حرمت با حسینیه

در ماتم شما همه جا گریه میکنم

آن عاقلی که مست سبوی حسین نیست

عقلش نمیرسدکه چراگریه میکنم!

گریه برای حضرت آقا سلاح ماست

در اوج فتنه ها و بلا گریه میکنم

وقتی بهای خون تو ذات الهی است

پس بی بهانه بهر بها گریه میکنم

ذات خدا ز گریه مبریست در غمت

آقا برات جای خدا گریه میکنم

گریه دوای هرمرض و درد بی دواست

بیمارم و به قصد شفا گریه می کنم

حالم گرفته ازغم غربت دراین دیار

هرشب به عشق کرببلا گریه میکنم

 


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی