شعر هیئت

اشعار آئینی

.

.


من دیگه بال پریدن ندارم
من دیگه حال دویدن ندارم
بعد از این دیگه سراغ من نیا
گیسویی برا کشیدن ندارم

میشه روناقه سوارم نکنی
گلمو اسیره خارم نکنی
میشه گوشوارمو برداری بجاش
با لگد دیگه بیدارم نکنی

یه نفر نگفت که دختره نزن
پر و بالم که نمیپره نزن
بخدا اگه یه لحظه صبر کنی
عمه میاد منو میبره نزن

ساقه ام شکسته میشود نزن
تازیانه بزن و لگد نزن
حالا که دل پری داری باشه
بزن اما دیگه حرف بد نزن

بنشینید موهامو حنا کنید
لیلة الوصل منو نیگا کنید
من دیگه مسافرم باید برم
پس دیگه رخت منو جدا کنید

کی میتونه مثل من وفا کنه
عالمی رو به تو مبتلا کنه
باورت میشد سه ساله دخترت
روزگاره یزیدو سیا کنه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی