شعر هیئت

اشعار آئینی

.

.


یک نفر از شاخه هایم کار میگیرد علی

از درخت "باردارت" بار میگیرد علی

 

هر چه هم با  احتیاط از پیش در رد میشوم

باز رخت من به این مسمار میگیرد علی

 

زودتر از کشتن گل باغبان را میکشد

به گلی در باغ وقتی خار میگیرد علی


کار من دیگر گذشته از مراقب بودنم

در نگیرد به سرم دیوار میگیرد علی


فضه زیر بازوی افتاده حالم را، نگیر

از رویم در را فقط بردار، میگیرد علی


کعبه من! با همین وضعی که دارد دست من

دامنت را باز چندین بار میگیرد علی


چهل نفر دارند در را سمت من هل میدهند

یک نفر از شاخه هایم کار میگیرد علی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی