شعر هیئت

اشعار آئینی

.

.

آقای جمکران سلام...

افسوس می خورم که غایبم از انتظار تو

شرمنده بی سلام رد شده ام از کنار تو

پر سوخت سینه سوخت به دنبال نور تو

باور نمی کنم که رد شد ه ام از مدار تو

جانی نمانده است که بخشم چو حاتمی

نرگس شدی که من نشوم  مثل خار تو

چشمی که خرج راه تو شد بینشش دهند

هستم همیشه در پی ستاره دنباله دارتو

افسوس می خورم که نخوردم به درد تو

من با دعای فاطمه  شده ام بی قرار تو

آقا ببخش آنچه که کردم  تو را شکست

جز دردسر  چه سود  شوم حال یار تو

دستم بگیر زندگی ام  روبه راه کن

من آرزوم همین است شوم مهزیار تو

 

نظرات  (۱)

سلام ؛

پست مفیدی بود ، خوشحال می شم از آخرین پست های سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : انتخاب آقای عضله در افغانستان


عنوان مطلب : دستگیری سارقان و زورگیران در تهران


عنوان مطلب : اسلک‌لاین ورزشی خطرناک تازه مد شده !


عنوان مطلب : آرامش بخش ترین مکانها در دل طبعیت


خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .

سرزمین آریایی - http://ariae.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی